Sunday, September 26, 2010

keberkatan doa mama

i realized that, once mama said a thing will happen to me, the thing that she had said really happened...since i was in school...
sejak awal mase aku mntk transfer, tiap2 kali balik s'gor, tiap2 kali call mama, x abis2 aku suh mama doa biarla permohonan transfer aku cepat menjadi...all that she said was "x pela, duk la situ dulu.."
but last night, what she said to me made my heart flutter "oh no!! x nak mengharap sbnrnye...tp kene jgk berharap sbb dr harapan la jd impian"
actually we were talking about the quarters i've been living for the past almost a year..
then, mama cakap "kakak kn x da lame dh kt ctu...." hohohoho...harap2 ape yg mama sebut itu menjadi kenyataan...keberkatan doa seorang mama, perkataan yang keluar dari mulut mama harap2 menjadi...
because, honestly, aku nk duduk bawah ketiak mama...x betul2 bawah ketiak pun, aku nk duduk kt tpt yg bile aku rase nk blk, aku bleh balik dgn senang...(sumenye salah mama ngn bapak jugak...hehehe..x penah lepas aku duk jauh dr diorg...haaa..kn da susah... :P) sbbnye, my family is my life, aku nk sentiase dikelilingi by my family and close friends...huhu...
pedulik la org nk kate ape,org yg berkate tu pn x sedar, die pun same je.... (^^)


p/s: aku ni manja kan? hahahahaha...

No comments: